Conscia køber AWS-forhandler og går stærkt ind i DevOps og automatisering

21. april 2017, Aarhus/Brøndby – Conscia, Cisco Gold Partner og ekspert i netværk, datacenter- teknologi, sikkerhed og mobility, har købt den danske Amazon Web Services (AWS)-forhandler Dashsoft, der samtidig skifter navn til CloudPartners.

”Med CloudPartners i familien får vi adgang til meget stærke cloud-kompetencer, især indenfor automatisering og DevOps,” siger Mogens Bransholm, direktør, Conscia Group.

Cloud-platforme præges af Cisco og Amazon

”Cisco og Amazon er begge førende aktører, der spiller en væsentlig rolle i udviklingen af cloud- platforme,” fortsætter Mogens Bransholm. ”Conscias kerneforretningsområde er datacenter, og vi er førende indenfor programmérbare Cisco-netværk via Cisco ACI. Vi er godt positioneret i transformationen til Hybrid Cloud, og dermed er AWS en naturlig samarbejdspartner. Mange IT- afdelinger vil supplere traditionel IT med Public Cloud, de vil automatisere datacentrene og understøtte fleksibel udvikling. Med CloudPartners kan Conscia hjælpe virksomheder med at håndtere denne udvikling.”

Udvikling af netværket og Cloud

CloudPartners bliver en helt selvstændig virksomhed, og de 13 udviklere og eksperter vil fortsat have hjemme på virksomhedens kontor i Aarhus.

Grundlægger af Dashsoft, Mikkel Damsgaard, siger: ”Vi er rigtig glade for at blive en del af Conscia-familien i form af det nye selskab, CloudPartners. Det betyder, at vi kan tage vores indsats indenfor AWS og DevOps til det næste niveau, hvilket har været et prioriteret mål gennem længere tid.”

For yderligere information, kontakt:
Kommunikationsdirektør Dorthe Dahlin Irvold, telefon 20 42 96 11 eller [email protected]

Om Conscia:
Conscia leverer it-infrastrukturløsninger og 24/7-services inden for netværk, datacenter, sikkerhed og mobility. Sammen med vores kunder arbejder vi målrettet for at få det størst mulige udbytte af de nyeste teknologier. Vi vil være de dygtigste inden for vores områder og kombinerer en dyb faglighed med den rette indstilling til, at projekterne lykkes, og at opgaver løses hurtigt og effektivt. Læs mere på conscia.com

Om CloudPartners, tidligere Dashsoft:
Amazon Advanced Partner og Reseller med 11 certificeringer, 21 akkrediteringer og har været blandt de første, der har fået erfaring med AWS. Læs mere på cloudpartners.com